czwartek, 23 lutego 2012

Love is Love !

hmm...dzień całkiem spoko, w szkole nudy troche oprócz pięknego cudownego polskiego kiedy to pani L. zaczęła dyskusję na temat homoseksualizmu, w którą oczywiście się włączyłem bo ja sie zawsze wpierdalam w takie rozmowy xD no więc to było tak:

L: "no więc...może wiecie skąd bierze się taka inna orientacja?"
Klasa:"Leciej weź coś powiedz"
Ja:" eee, potem narazie niech mówi"
L:" wiec...to jest tak dzieci...w okresie płodowym kiedy dojdzie do zaburzenia hormonalnego i uszkodzenia rozwoju mózgu to potem chłopcy mogą czuć się kobietami i mieć słabo rozwinięte męskie cechy...to jest tragednia dla tych ludzi <tutaj jej przerwałem xD>"
Ja:" yyy...spoko, ale ja się kobietą nie czuje i jakoś nie widze w tym żadnej tragedii..."
L:" no ale że co...jesteś homoseksualny?"
Ja:"no tak..."
L:"wiesz...no...ale skąd wiesz, skąd masz pewność"
Ja:" a skąd pani wie że jest heteroseksualna?..."
L:" no...ale to co innego"
Ja:" no chyba właśnie nie...a po drugie to myli pani homoseksualizm z transseksualizmem..."
L:" to nie czas na takie dyskusje, wrócmy do tematu lekcji, ale dziękuję Ci za szczerość...no chyba że to była jakaś prowokacja"

wzrok części klasy która nie wiedziała o tym że jestem gejem - bezcenny xD...ale chyba nic do tego nie mają , mam zajebistą klase, normalnie loffciam ich <3

noo jakoś tak to mniejwięcej wyglądało...ogólnie babka w dupie była i gówno widziała : 3 kochm rozmowy na tem temat...szkoda że ta trwała tak krótko <rozpacz> xD

Teraz leże sobie w łóżku...chory chyba jestem bo mnie gardło strasznie boli i  głowa...nie ide do szkoły jutro chyba ;P no i się podjarałem notką Adriana bo on lubi anime...czcijcie go kurwa xD

Notkę zakończę takim miłem akcentem w postaci pozdrowień, tak więc uwaga nakurwiam pozdro dla:

Adriana - w sumie to Cię nie znam ale oglądasz anime więc Cię lubie i masz buziaka xD ; *
Ukieeeegooooo ;* tęsknię ;* Je veux ton amour : 3
Żony ;*
Kamylyy ;*
Kacpraa ;*...nie ogarniam Twojej mamy już wgl ; /



1 komentarz:

  1. Śmiechowa notka ;]
    Szacun dla ciebie :D Anime forever *.*
    Prawię się nie znamy ale możemy się poznać ;> I możesz mi mówić po prostu Adziu :D Dziękuje za buziaka ;* . A to oko na końcu najlepsze O_o

    OdpowiedzUsuń