środa, 22 lutego 2012

It's getting better...

                               

  ...Dzisiejszy dzień całkiem spoko, taki zwykły...szkoła, potem lekki przypał z Yeti i Jaśkiem hahaha xD...podobno słodko wyglądam w damskim płaszczu 0_o NIGDY WIECEJ TEGO NIE ZAŁORZE! ;D xDD ...piwko przy "pomniku" (taka ładna miejscówka <3) nie wiem czy to jest serio pomnik czy co ale stoi sobie takie kamienne coś co zostało nazwane właśnie "pomnik" xD potem wróciłem do domu i miałem z Kacprem isć na dwór ale nie wyszło bo musiałem braataa pilnować ;P wgl...przypomniało mi się coś o czym Uki już wie ale co tam napisze żeby inni też wiedzieli xDD

Reakcja mojego brata na zdjęcie Ukiego:
-"jaki łaaadnyy <zaciesz>"
*"yyy...Konrad czy ja o czymś nie wiem?...podobają Ci się chłopcy?"
-"ojj...ja tak tylko powiedziałem"
*"yhyy...jasne, ale wiesz...mi możesz powiedzieć...chciałbyś mieć chłopaka?"
-"maaamooo!! Dawid mnie znowu denerwuje powiedz mu coś!"

No...także ten...ja nie wnikam w jego osobiste życie xD hahahah

Ogólnie to już jakoś się troche lepiej czuje, pewnie dlatego że szczerze porozmawiałem, pisanie bloga też pomogło ; )...Wgl, chyba czas się troche pouczyć xD, lecę do lekcji potem może jeszcze jedną notkę napisze bo wczoraj jakoś weny nie miałem ^^ :3

Uki ;*
Żona ;*
Kamyylla ;*
Kacpaa ;*



i takie speszjal gritings for jeti end dżony xDD

no i tak na koniec to pochwale się moimi rysunkami...takie tam xD

6 komentarzy:

  1. Jejku Jejku Mężu ;);*
    Jak ci niezywkle twarzowo w tym płaszczu ^^
    I... kto Ci zajebał glany ? ;> ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrowolnie w ramach dobrej pogody zamieniłem na trampki xD

      Usuń
  2. Masz zajebistego brata :D . No płaszczyk odjechany na maksa bosko ci w nim ^^ tylko byś piwo chlał , nieładnie nieładnie ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zajebistego...taaa...to jest Szatan wcielony w dziecięce ciało, uwierz mi nie chciałbyś go poznać xDDD

      Usuń